Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~rafalz1 | użytkownik

imię i nazwiskoRafał Zawiliński adresNowa Ruda // Wrocław zarejestrowany19.01.2009 @22:26:55 ostatnio na stronie04.09.2013 @10:17:45



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fotorais.com Gadu-Gadu1838391
digarty70 komentarze497 posty na forum1

komputer / sprzęt
Canon EOS 400D + 70-200mm f/4 L USM + Speedlite 580 EX II + Kit:/ 18-55mm, filtry

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~shubertos    24.08.2010 @22:40:38
No pewnie ze z ręki Bawie sie w portrety od niedawna i spedzam co raz wiecej czasu z moim lusterkiem wiec trzeba sobie stawiać jakies trudności i wyzwania To akurat udane Pozdrawiam
~Kris550    05.05.2010 @10:50:31
No mi też się podobają bo to w końcu coś innego niż zwykłe foty przy 205
~Kris550    04.05.2010 @22:31:51
W tajemnicy powiem, że to cień od escorta xD
~Kris550    29.04.2010 @21:51:01
jakiś koleś:P
~Kris550    28.04.2010 @21:12:11
No dobrze pamiętasz:D
~vinylsmeels    28.04.2010 @15:16:05
oooo...! dzieki ze mi przypomniales o czasie, aby byla dynamika... pozdro
_______
Wszystko dla domu: http://www.homeessence.pl Homeessence

Moje portfolio: http://vinylsmeels.carbonmade.com click!
~vinylsmeels    28.04.2010 @15:05:09
malo ciekawe zdjecie i rozmazane... pewnie za dlugi czas...
_______
Wszystko dla domu: http://www.homeessence.pl Homeessence

Moje portfolio: http://vinylsmeels.carbonmade.com click!
~annluk    12.01.2010 @17:28:45
Fajna galeria!
~Hanneggem    31.12.2009 @14:28:04
Świetnych kadrów, bajecznego światła i samych dobrych dni w 2010!
~manipulatorka    23.10.2009 @23:59:18
Dzięki za obserwację
_______
nibynóżki
~pitter0    23.10.2009 @22:38:37
mam tez wersje wykadrowana bez baneru ale wrzucilem oryginał
_______
Fotografia sportowa zapraszam:Drift, SM, Stunt, 4x4, scooter, MX
~aaluutkaa    23.10.2009 @21:59:23
są chyba wdzięcznym obiektem.
na mnie wywarły spore wrażenie.
pozdrawiam.
_______
'Nad wszystkim, co robię, unosi się niezłomne poczucie ironii.'
-Jim Morrison
~misiola    20.10.2009 @22:35:12
tego nie wiem....który przejazd....
czasem faktycznie można się wypatrzeć na zdjęciach innych...
~Agniess    11.10.2009 @22:20:49
o kurcze przepraszam Cie bardzo, jakoś tak mam w głowie Dolnośląski i jestem tam myślami...
~wujcior    05.10.2009 @23:01:54
nie bylo czasu
~krzysiekmarkiel    04.10.2009 @23:53:01
MOZE TAKIE USTAWIENIE MONITORA UMNIE WSZYSTO OK ..ZATO tWOJE FOTY TROCHE ZAJASNE JAK DLAMNIE ALE I TAK FOAJNE..pzdr dozobaczenia na oes'ach
~pstarczewski    19.09.2009 @10:17:10
poobserwuje
_______
http://www.pstarczewski.com -> zapraszam
~buf    18.09.2009 @21:17:02
jeszcze opanowywałam łapanie na różnych czasach i schodziłam niżej i niżej
i nie zmieniałam co przejazd tylko różnie
wtedy akurat się załapało na 1/80 ; )
_______
Life Is 2 Short 2 Be Slow
~ViFramaWRC    26.07.2009 @22:43:45
Ogolnie mile miasto, ale jednak wolalbym sie przeprowadzic do Stronia Śląskiego
~anaway    22.05.2009 @21:38:59
doprawdy skonczylam dwa komentarze temu ,]
~anaway    22.05.2009 @21:35:25
a czy ja mowie ze powiedziales?
czepiasz sie niewiadomo czego i liczysz na aprobate... kiedy oceniasz zdjecie kierujesz sie schematem...
co widac po Twojej galerii
~anaway    22.05.2009 @21:32:14
przerost ambicji nad mozliwosci... tak jak myslalam nie mam wiecej nic do powiedzenia...
powiem tylko co mi znajomy fotograf powiedzial: "Fotografujacy canonem ma w rekach potezne narzedzie, ale we lbie schemat" widze ze wlasnie do takich ludzi nalezysz.
Zycze milej nocy ,]
~anaway    22.05.2009 @21:27:25
moze zacznij tak dopracowywac swoje zdjecia ,]
bo wiesz PZM nie trudno sie fotrografuje
~anaway    22.05.2009 @21:26:11
a szkoda
~anaway    22.05.2009 @21:21:36
doprawdy... czegos takiego dawno nie widzialam... sadzac po Twojej galerii jestes mistrzem pokroju Kalamusa czy Rybaka...
Brak slow
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt